Головна
Меню сайту
Новини України
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рости здоровим

Тема: РОСТИ ЗДОРОВИМ. ОЗНАКИ ХВОРОБИ. УБЕРЕЖИСЯ ВІД ХВОРОБ

 

Мета: дати учням уявлення про те, що таке здоров'я, про його значення для людини; ознайомити з чинниками, що впливають на здоров'я, ознаками здоров'я і хвороби; вчити запобігати хворобам; виховувати бережливе ставлення до власного здоров'я.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Сядьте діти всі рівненько,

Усміхніться всі гарненько.

Настрій на урок візьмемо

Й працювати розпочнемо.

II. Актуальність опорних знань.

Гра «Хвости»

Я буду здоровим, якщо …

Я матиму гарну поставу, якщо …

Я буду розумним, якщо …

Я буду мати здорові білі зуби, якщо …

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

— Як ви вважаєте, чому в народі кажуть, що здоров'я дорожче за золото? (Відповіді учнів.)

— Сьогодні ви дізнаєтеся,

як уберегтися від хвороб.

IY. Спиймання й усвідомлення

нового матеріалу.

 1.   Робота за підручником

1) Ознаки здоров'я.

— Розгляньте малюнки на с. 13.

На них зображені здорові діти.

Як про це можна дізнатися?

Складіть речення.

— Розповідайко повідомляє:

 «Здоров'я — це гарне самопочуття людини. У здорової людини нічого не болить, у неї: нормальна температура, бадьорий настрій, добрий апетит, міцний сон».

— Які з цих ознак є у вас?

— Назвіть декілька ознак здоров'я сусіда по парті. [Рум'яні щоки, охайний вигляд, гарний настрій, блискуче волосся, нічого не болить, правильна поста­ва, достатній зріст і маса тіла, рожевий язик, нормальна температура ті­ла, пружні м'язи)

— Коли ви здорові, ви жваві і веселі. Вам хочеться бігати, стрибати, їсти, міцно спати. На уроках ви уважні, активні, будь-яке завдання вам під силу.

— Розгляньте малюнки на с. 14. Що може робити здорова дитина? Складіть речення.

— Розповідайко повідомляє: «Якщо дитина здорова, вона залюбки навча­ється і вправно виконує свою роботу».

— Розкажіть, як почувається здорова людина.

— Поясніть прислів'я: «Найбільше багатство — це здоров'я».

2) Ознаки хвороби.

— Розгляньте малюнок на с. 15.

— Уявіть себе лікарями. Які ознаки хвороби ви виявите у хлопчика?

— Розповідайко повідомляє: «Найголовніша ознака хвороби — біль». Він попереджає: «В організмі щось негаразд, йому потрібне лікування. Інша важ­лива ознака багатьох хвороб — підвищена температура тіла. Коли людина за­хворіла, у неї немає апетиту».

— Що таке хвороба?

— Які ознаки хвороби ви можете назвати? (Підвищена температура тіла, головний біль, біль у горлі, животі, вухах, м'язах тощо, червоні або бліді що­ки, відсутність апетиту, загальна слабкість, нежить, кашель, поганий на­стрій)

— Здоров'ячок дає пораду: «Якщо ти почуваєшся погано, скажи про це батькам або вчителю. Уживай ліки тільки під наглядом дорослих. Ніколи не куштуй на смак незнайомі речовини. Це небезпечно для життя».

Висновок. Хвороба викликає різні неприємні відчуття. Треба знати, як убе­регтися від хвороб.

3) Робота в зошит (с. 5).

4)   Як уберегтися від хвороб.

— Розповідайко повідомляє: «Через переохолодження тіла можна застуди­тися. При цьому з'являються нежить, біль у горлі, кашель, головний біль».

— Розгляньте малюнки на с. 17 угорі. Хто з дітей може захворіти? Чому ви так уважаєте?

— Здоров'ячок дає поради: «Уберегтися від хвороб тобі допоможуть такі поради.

• Одягайся відповідно до погоди.

• Не ходи в мокрому одязі або взутті.

• Не виходь на вулицю, якщо волосся

 вологе після миття.

• Мий руки з милом перед уживанням їжі.

• Уникай спілкування з хворими людьми.

 Користуйся марлевою пов'язкою.

• Роби фізичні вправи, гуляй на свіжому

 повітрі, більше рухайся.

• Роби щеплення у поліклініці».

— Щеплення роблять для того, щоб виробити імунітет до певної хвороби. Діти, яким зробили щеплення, або взагалі не хворіють, або ж переносять хво­робу значно легше.

— Які поради  Здоров'ячка ви запам'ятали? Складіть речення, користуючись малюнками на с. 16-17.

5) Робота в зошиті (с. 6).

2.   Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація отриманих знань

1. Робота над загадкою

• Любить митися і купатися, але від того тільки худне. (Мило)

— Як мило допомагає уникнути хвороб?

2. Гра «Так чи ні?»

• Уживай ліки без призначення лікаря.

• Не ухиляйся від щеплень.

• Якщо захворів, лікуйся вдома,

не заражай інших.

• Під час епідемій відвідуй громадські місця.

VІ. Підсумок уроку

— Як виглядає здорова дитина?

— Які ознаки здоров'я є у вас?

— Назвіть ознаки хворої людини.

— Що потрібно робити, аби не хворіти

Форма входу
Друзі сайту



Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Пошук
Погода